Na czym polega Program POLY+?

Firma Poly cieszy się światowej klasy reputacją w zakresie tworzenia profesjonalnych, niezawodnych produktów do współpracy, które są łatwe do wdrożenia, skonfigurowania i zarządzania.

Na czym polega Program POLY+?

Usługa Poly+ to wyjątkowe rozwiązanie, które oferuje nie tylko niezawodność sprzętu, ale również dodatkowe usługi i wsparcie. Oferuje ona szeroki zakres usług i funkcji i znacznie rozszerza ograniczoną gwarancję firmy Poly.

Co składa się na pakiet Poly+?

Wsparcie w czasie rzeczywistym

Ponieważ wielu z nas pracuje w domu lub w modelu hybrydowym z bardziej elastycznym harmonogramem, możliwość uzyskania dostępu do wsparcia poza standardowymi godzinami pracy jest niezbędna.

Poly+ zapewnia priorytetowy dostęp do zespołu pomocy technicznej 24×7, dzięki czemu odpowiedź na Twoje zapytanie jest szybka. Zespół może również zainicjować czat wideo z Tobą, aby poprowadzić Cię przez rozwiązywanie problemów i przywrócić Cię do działania tak szybko, jak to możliwe.

Ich wiedza wykracza poza produkty Poly i obejmuje produkty wiodących partnerów ekosystemu, w tym Microsoft, Zoom, GoTo, BlueJeans i innych, dzięki czemu nie musisz wykonywać wielu połączeń telefonicznych.

Specjalnie zniżki na usługi profesjonalne

Ekskluzywne zniżki na usługi profesjonalne dla klientów Poly+ oferują możliwość korzystania ze zdalnie świadczonych usług, takich jak doradztwo w zakresie strategii Return to Office i pracy hybrydowej oraz zdalne instalacje produktów - oszczędzając czas i pieniądze Twojej firmy.

[%produkty%]

Dostęp do ekskluzywnych funkcji Poly Lens

Klienci Poly+ mają również dostęp do oprogramowania premium z Poly Lens, które nie jest dostępne w inny sposób. Aplikacja obejmuj wgląd w sieć i centrum powiadomień.

Wgląd w sieć rozszerza możliwości personelu IT w zakresie rozwiązywania problemów sieciowych dla użytkowników końcowych bez względu na miejsce pracy i daje użytkownikom końcowym lepsze zrozumienie działania ich sieci.

Utrzymywanie urządzeń w stanie gotowości do pracy i działania ma kluczowe znaczenie, a kiedy te urządzenia mają problemy, chcesz być powiadomiony tak szybko, jak to możliwe.

W ramach usługi Poly+, centrum powiadomień zostało rozszerzone o powiadomienia wysyłane z Poly Lens do ServiceNow, zapewniając Ci wgląd, którego potrzebujesz, aby działać, gdy jest to najważniejsze.

Po skonfigurowaniu, alerty dotyczące urządzeń z Centrum Powiadomień Poly Lens są dostarczane bezpośrednio do instancji ServiceNow i obejmują widoczność, kiedy urządzenia przechodzą w tryb offline oraz kiedy urządzenia mają dostępne aktualizacje oprogramowania.

Poly+ Enterprise

Poly+ Enterprise, poza podstawowymi funkcjami wymienionymi powyżej zapewnia bezproblemowe zarządzanie zasobami, automatyczną ochronę oraz oprogramowanie premium dla całej posiadanej infrastruktury Poly.

Z Poly+ Enterprise możesz zakupić wybrane urządzenia po stałej cenie wsparcia bez kłopotliwego śledzenia numerów seryjnych.

Dodatkowo, program zapewnia dostęp do priorytetowej reakcji 24/7 w zakresie rozwiązań Poly i wiodących rozwiązań ekosystemu oraz do własnego wyznaczonego menedżera ds. sukcesu klienta Poly.

Zapewnij swojemu personelowi IT funkcje i narzędzia integracyjne, które umożliwiają mu proaktywną obsługę zespołów.

[%produkty_2%]

Poly+ Elite

Poly+ Elite pomaga w zarządzaniu rozproszonym środowiskiem Poly na całym świecie, zapewnia zasoby do zarządzania codziennymi żądaniami technicznymi i pilnuje całości inwestycji w Poly.

Skoncentrowana na najnowocześniejszych rozwiązaniach usługa wsparcia pomaga minimalizować ryzyko poprzez strategiczne aktualizacje i inteligentne zarządzanie zasobami.

Pakiet oferuje dostęp do usług personalnego Kierownika ds. Klientów Technicznych (TAM), który arządza eskalacjami i oferuje zalecenia dotyczące planowania wdrożenia, aktualizacji oprogramowania i sprzętu oraz nadzoruje zdalne wdrażanie aktualizacji systemu.

Kierownik ds. Sukcesu Klienta (CSM) z kolei dba o optymalizację działań w ramach programu obsługi firmy Poly.

Poly CSM i TAM prowadzą regularne spotkania dotyczące statusu z wyznaczonym punktem kontaktowym, zajmując się takimi kwestiami, jak cele biznesowe, status programu, działania i nowe inicjatywy.

Zespół Poly+ Elite kataloguje całą infrastrukturę, sieć i sprzęt punktów końcowych, a ponadto informuje o najnowszych wydaniach i ich zastosowaniu do Twoich systemów i środowiska.

Dlaczego warto zdecydować się na Poly+?

Poly+ jest często opisywany jako peleryna superbohatera owinięta wokół istniejącej gwarancji, która daje wiele dodatkowych korzyści.

Usługa Poly+ jest warta inwestycji i stanowi jedyne wsparcie, jakiego będziesz potrzebować. Poly+ eliminuje koszty naprawy awarii sprzętu i daje Ci pewność, że eksperci z Poly zrobią wszystko, abyś wyglądał i brzmiał jak najlepiej i był sprawny 24×7, bez względu na czekające wyzwania.