Twój koszyk jest pusty
Klienci Poly+ mają również dostęp do oprogramowania premium z Poly Lens, które nie jest dostępne w inny sposób. Aplikacja obejmuj wgląd w sieć i centrum powiadomień.
Wgląd w sieć rozszerza możliwości personelu IT w zakresie rozwiązywania problemów sieciowych dla użytkowników końcowych bez względu na miejsce pracy i daje użytkownikom końcowym lepsze zrozumienie działania ich sieci.
Utrzymywanie urządzeń w stanie gotowości do pracy i działania ma kluczowe znaczenie, a kiedy te urządzenia mają problemy, chcesz być powiadomiony tak szybko, jak to możliwe.
W ramach usługi Poly+, centrum powiadomień zostało rozszerzone o powiadomienia wysyłane z Poly Lens do ServiceNow, zapewniając Ci wgląd, którego potrzebujesz, aby działać, gdy jest to najważniejsze.
Po skonfigurowaniu, alerty dotyczące urządzeń z Centrum Powiadomień Poly Lens są dostarczane bezpośrednio do instancji ServiceNow i obejmują widoczność, kiedy urządzenia przechodzą w tryb offline oraz kiedy urządzenia mają dostępne aktualizacje oprogramowania.
Poly+ Enterprise, poza podstawowymi funkcjami wymienionymi powyżej zapewnia bezproblemowe zarządzanie zasobami, automatyczną ochronę oraz oprogramowanie premium dla całej posiadanej infrastruktury Poly.
Z Poly+ Enterprise możesz zakupić wybrane urządzenia po stałej cenie wsparcia bez kłopotliwego śledzenia numerów seryjnych.
Dodatkowo, program zapewnia dostęp do priorytetowej reakcji 24/7 w zakresie rozwiązań Poly i wiodących rozwiązań ekosystemu oraz do własnego wyznaczonego menedżera ds. sukcesu klienta Poly.
Zapewnij swojemu personelowi IT funkcje i narzędzia integracyjne, które umożliwiają mu proaktywną obsługę zespołów.
Poly+ Elite pomaga w zarządzaniu rozproszonym środowiskiem Poly na całym świecie, zapewnia zasoby do zarządzania codziennymi żądaniami technicznymi i pilnuje całości inwestycji w Poly.
Skoncentrowana na najnowocześniejszych rozwiązaniach usługa wsparcia pomaga minimalizować ryzyko poprzez strategiczne aktualizacje i inteligentne zarządzanie zasobami.
Pakiet oferuje dostęp do usług personalnego Kierownika ds. Klientów Technicznych (TAM), który arządza eskalacjami i oferuje zalecenia dotyczące planowania wdrożenia, aktualizacji oprogramowania i sprzętu oraz nadzoruje zdalne wdrażanie aktualizacji systemu.
Kierownik ds. Sukcesu Klienta (CSM) z kolei dba o optymalizację działań w ramach programu obsługi firmy Poly.
Poly CSM i TAM prowadzą regularne spotkania dotyczące statusu z wyznaczonym punktem kontaktowym, zajmując się takimi kwestiami, jak cele biznesowe, status programu, działania i nowe inicjatywy.
Zespół Poly+ Elite kataloguje całą infrastrukturę, sieć i sprzęt punktów końcowych, a ponadto informuje o najnowszych wydaniach i ich zastosowaniu do Twoich systemów i środowiska.
Poly+ jest często opisywany jako peleryna superbohatera owinięta wokół istniejącej gwarancji, która daje wiele dodatkowych korzyści.
Usługa Poly+ jest warta inwestycji i stanowi jedyne wsparcie, jakiego będziesz potrzebować. Poly+ eliminuje koszty naprawy awarii sprzętu i daje Ci pewność, że eksperci z Poly zrobią wszystko, abyś wyglądał i brzmiał jak najlepiej i był sprawny 24×7, bez względu na czekające wyzwania.
Zapisz się do naszego Newslettera, a otrzymywać będzieszważne wiadomości, oferty promocyjne oraz kody rabatowe.