Potrzebujesz pomocy? Pamiętaj jesteśmy tu dla Ciebie!

Wybierz temat z lewej strony menu

Najczęsciej zadawane pytania

1. Kupiłem produkt na dane firmy, ale chciałbym go zwrócić. Jak mogę to zrobić?

Niestety polskie prawo nie daje możliwości zwrotu produktów zakupionych przez firmę. Prawo do zwrotu przysługuje tylko konsumentom, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

2. Czas realizacji mojego zamówienia wydłuża się?

Przy każdym oferowanym produkcie podana jest dostępność produktu i przybliżony czas realizacji. Produkty, które mamy w magazynie są wysyłane zazwyczaj tego samego dnia lub maksymalnie następnego dnia roboczego. Jeśli natomiast produkt znajduje się w magazynie u Naszego dostawcy, termin ten może się wydłużyć do kilku dni. Jeżeli czas realizacji zamówienia może się okazać dłuższy (np. z powodu problemów u dostawcy), pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić chęć realizacji zamówienia. Można także samodzielnie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu 22 390 58 36.

3. Czy w Salonie Sprzedaży mogę odebrać wszystkie produkty?

W Naszym Salonie można odebrać większość, ale nie wszystkie produkty z naszej oferty. Nie ma możliwości odbioru produktów o dużych gabarytach m.in.: dużego AGD, Telewizorów o przekątnej powyżej 60 cali oraz niektórych produktów, które wysyłane są bezpośrednio z magazynów naszych dostawców. Jeśli jednak bardzo Ci zależy zgłoś to przed dokonaniem zamówienia Naszemu pracownikowi - postaramy się sprostać Twojej prośbie.