Wymiana, zwroty i reklamacje

Zwroty i Wymiany

Zdajemy sobie sprawę, że zakupy on-line rządzą się swoimi prawami. Przy zakupie na odległość nie ma możliwości dokładnego sprawdzenia czy też dotknięcia kupowanego produktu, dlatego jeśli jesteś konsumentem i zakupiłeś towar jako osoba fizyczna to każdy zakupiony u nas towar można w ciągu 14 dni od daty odbioru zwrócić lub wymienić.

Warunki zwrotu:

Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie (powinno się dołączyć paragon lub fakturę VAT, zwrot przysługuje tylko konsumentom)

Jeśli chcesz go dokonać zarejestruj zgłoszenie w Naszym Formularzu RMA dokładnie wypełniając wszystkie dane oraz określając cel zgłoszenia wybierając "Zwrot". Następnie wypełniony formularz wyślij do Nas używając guzika WYŚLIJ .

Maksymalnie w przeciągu 24h otrzymasz od Nas dokładną instrukcję która zawierać będzie:

- Dokładny adres, gdzie odesłać paczkę
- Formularz odstąpienia

Do zwracanego lub wymienianego towaru należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia który otrzymasz drogą mailową po zgłoszonej reklamacji.
Pieniądze za zwracany towar będą przekazywane wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany w formularzu.

Usługa Szybkiezwroty.pl

Możesz również skorzystać z usługi Szybkie Zwroty InPost dostępne tutaj
Po przejściu na stronę z listy sklepów proszę wybrać beststore.pl
Usługa jest bezpłatna dla zamówień o wartości powyżej 300zł - w innym przypadku koszt zwrotu wynosi 10zł i jest odliczany od kwoty zwrotu.


Przed zgłoszeniem szybkiego zwrotu należy wypełnić formularz RMA znajdujący się wyżej.

Reklamacje i serwis

Jeśli dokonałeś zakupu w Naszym sklepie a towar/sprzęt uległ uszkodzeniu bądź odmówił posłuszeństwa działania, i chcesz zgłosić reklamacje na zakupiony produkt postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

Zweryfikuj na dokumencie zakupu jaki okres gwarancji otrzymałeś na zakupiony produkt oraz jaka forma gwarancji Cię obowiązuje. W większości przypadków nie musisz towaru zwracać za Naszym pośrednictwem do serwisu. Możesz to w szybki i prosty sposób zrobić samodzielnie, podejmując kontakt bezpośrednio z serwisem producenta produktu który się popsuł. W tym celu specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy wykaz nr kontaktowych oraz adresów serwisów. Skontaktuj się bezpośrednio i szybko i ponownie ciesz się sprawnym produktem.

Jeśli zakupiony produkt nie posiada gwarancji producenta a serwis nie jest dostępny w Polsce lub w Twojej lokalizacji wypełnij Formularz RMA i jako cel zgłoszenia wybierz "Reklamacja". W przeciągu 24h-48h Nasz pracownik szybko i sprawnie pokieruje Cię dalej.

PAMIĘTAJ ! Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie niezbędne jest aby dostarczony produkt był dobrze zabezpieczony i nie uszkodzony mechanicznie, najlepiej zawierał formularz reklamacyjny a w widocznym miejscu na przesyłce widniał nr reklamacyjny który otrzymałeś po zgłoszeniu. Dzięki temu szybko i sprawnie przeprowadzimy proces rejestracji reklamacji i podejmiemy niezbędne działania.